6.30 – 8.00 | Własna aktywność dzieci – zabawy: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne dydaktyczne; indywidualne wspomaganie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym, ćwiczenia poranne zabawy ruchowe. |
8.00 – 8.15 | Przygotowanie do śniadania. |
8.15 – 8.45 | Smaczne i odżywcze śniadanie. |
8.45 – 9.15 | Stwarzanie sytuacji edukacyjnych inspirowanych pomysłami dzieci. |
9.15 – 10.15 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne wspierające rozwój dzieci: oferta zabawowo–edukacyjna w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego, działania planowane i organizowane przez nauczyciela |
10.15 – 10.30 | II śniadanie |
10.30 – 11.45 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze, a w przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych zabawy ruchowe w przedszkolu. |
11.45 – 12.00 | Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 | Smaczny obiad. |
12.30 – 14.15 | Czas relaksu: słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej w grupach najmłodszych. Wspomaganie rozwoju dziecka, zabawy ruchowe w przedszkolu i w ogrodzie w grupach starszych; udzielanie pomocy psychologiczno–pedagogicznej. |
14.15 – 14.30 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 14.45 | Smaczny podwieczorek. |
15.00 – 17.00 | Zabawy inspirowane wg pomysłów dzieci; zabawy i gry dydaktyczne, zabawy ruchowe; indywidualne wspomaganie rozwoju dziecka, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. |